Sessió embaràs Jordi i Ihintz

En Jordi i la Ihintz són una parella encantadora als quals em venia molt de gust fer-li’s una sessió de fotos.

Després d’un cap de setmana plegats, en el que sentía que la Ihintz reclamava fotos amb la seva panxa, vaig pensar de proposa’l-s’hi de fer una sessió d’embarassada.

L’idea els hi va agradar i vam quedar una tarda a casa seva.

El cert és que m’ho van fer facilissim.

Vam fer fotos a diversos llocs de la casa i els hi vam treure molt de partit.

La Ihintz una noia expresiva, natural i amb una cabellera espectacular, ho va fer com tota una professional.

Quan li feia fotos a la Ihintz sola, en Jordi m’ajudava amb la il.luminació i quan estaven junts les imatges desprenien una màgia especial.

M’agrada que les fotos expresin com són les persones i crec que en aquestes s’aprecia la naturalitat d’aquesta parella, la pau que desprenien tots dos, la il.lusió per compatir aquest proper neixement.

Ara en Markel ja té 8 mesos i és un noiet ben espavilat.

Us deixo les fotos de quan els seus pares imaginaven quina cara faria.

Laia Ylla

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

Per a sessions d’embaràs: laiayllafoto@gmail.com

www.facebook.com/laiayllafoto

Tags: , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

2 responses to “Sessió embaràs Jordi i Ihintz”

  1. Saioa says :

    Hola bon dia,

    Soc la Saio, la germana de la Ihintz. Me encantan las fotos, has pillado perfectamente el fondo de cada uno de ellos…me encantan de verdad. Ojala tuvieras esas fotos de mi embarazo. Mi marido me las hizo con buena intencion pero estas son la leche! Felicitas por tu trabajo. Saio

Deixa un comentari

