L’ariadna es vesteix de Nadal

Fa dues setmanes vaig conèixer en persona a l’Ariadna. Dic en persona, perquè la coneixia dintre la panxa de la seva mare però veure un bebé de 19 dies, sempre és un regal per als ulls.

Durant tota la sessió de fotos l’Ariadna es va portar molt bé, però si que se’ns va enfadar una estona. Els bebés adormits són preciosos però quan arrenquen el plor i fan cara d’enfadats també mereixen una bona foto.

Veureu que es va portar tan bé, que fins i tot es va deixar fer una foto ben Nadalenca.

Us deixo amb ella.

Laia Ylla

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

laiayllafoto@gmail.com

www.facebook.com/laiayllafoto

IMG_8116

IMG_8148

IMG_8192

IMG_8199

IMG_8123

IMG_8159

IMG_8210

IMG_8262

IMG_8181

 

Tags: , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

Deixa un comentari

