El 13 també porta bona sort

Estrenem any, el 2013.

El 2012 ha estat un any fantàstic, molt especial per a mi. És l’any que em casava, l’any de pensar i preparar mil detalls de la boda amb nervis i il.lusió constant. De buscar moltissimes idees que féssin aquell dia inolvidable.

Ha estat l’any que vaig descobrir un grup d’amigues fantàstiques (una mica boges), l’any que he viatjat a Tailandia (i més dies de vacances he tingut!), el que per fi he fet un centre de taula de Nadal, el d’aprofitar el temps lliure que tinc per dedicar-lo a fer coses que m’agraden i el d’emprendre un projecte nou.

Diuen que el 13 porta mala sort, i a mi, si voleu que us digui, em dona la sensació que serà un bon any.  Algunes coses no les podem evitar, però si lluitem cada dia, segur que la sort ens somriurà!

Us deixo unes fotos gastronòmiques del meu Nadal!

Bon any a tot@s!

Fotos by: Laia Ylla

laiayllafoto@gmail.com

www.facebook.com/laiayllafoto

IMG_9044

IMG_8321

IMG_8326

IMG_8330

IMG_8471

IMG_8376

IMG_8334

 

Tags: , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

Deixa un comentari

