Un vídeo ple d’emocions

Avui vull compartir amb vosaltres el detall que ha tingut l’Anna amb les noies de la sessió de fotos.

Ens ha regalat un preciós vídeo amb les fotos que vam fer el pasast 29 de desembre.

Moltes gràcies Anna!

Tags: , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

2 responses to “Un vídeo ple d’emocions”

  1. Mercè says :

    El video super chulo, les nuvies totes molt guapes

  2. josep says :

    El video de las fotos ha quedad molt be.

Deixa un comentari

