Descarregada d’Antiguitats a Mercantic

Avui vull compartir amb vosaltres la sessió de fotos que em va encarregar Mercantic, el passat 13 de gener, que va ser durant la primera Descarregada d’Antiguitats de l’any.

Sempre és agradable passejar per la Fira, però un dia de Descarregada ho és molt més.

Els colors i les textures de cada un dels mobles antics, detalls vintage i elements de decoració que hi trobes, fan que et sentis durant aquella estona com en un conte.

Ha estat un plaer poder fer aquesta sessió tan bonica, en un lloc tan bonic de Sant Cugat.

Laia Ylla

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

Sessions: laiayllafoto@gmail.com

https://www.facebook.com/LaiaYllaFoto

IMG_9329

IMG_9342

IMG_9355

IMG_9414_bn

IMG_9417

IMG_9430

IMG_9583

IMG_9507

IMG_9518

IMG_9520

IMG_9575

IMG_9600

IMG_9549

IMG_9607

IMG_9615-3

Tags: , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

3 responses to “Descarregada d’Antiguitats a Mercantic”

  1. eartells says :

    Realment ets una fotografa fantàstica. Només he anat una vegada a mercantic, i era perquè una amiga hi feia un concert amb el seu grup de jazz. Va ser una experiència única, en un entorn fabulòs i, que no pot deixar indiferent a qui li agradi el que ara s’ha posat de moda de dir-li “vintage”. Has sabut plasmar els detalls molt bé, però no és només saber-los plasmar, és saber-los veure que fa de tu una fotògrafa ben especial!
    De fet, mercantic és un lloc on hi tornaria si visqués més aprop. Potser va ser l’experiència viscuda allà que va fer que el meu subconscient em portés a preparar el casament que vaig fer?

  2. Mercè says :

    Veient aquestes fotos agafen ganes d’anar a fer una visita a Mercantic.

  3. josep says :

    Estic convençut, aniré a mercantic gacies a les teves fotos.

Deixa un comentari

