Època de Comunions, tria el teu estil!

Arriba el bon temps i arrenquem amb la temporada de Comunions!

En aquest cas vam triar un camp ben verd, ple de flors grogues que ajudaven a que en Ferran estigués més còmode i rialler, encara que a ell no li calia, és l’espontaïneitat feta persona!

Us deixo una foto treballant durant la sessió! (de moment no podem desvetllar més secrets del vestit de’n Ferran).

Per a un pressupost personalitzat, només m’has d’escriure a laiayllafoto@gmail.com, estaré encantada de saber quin tipus de reportatge t’agradaria per als teus fills, podem adaptar-lo al teu gust.

(Desde 80€ la sessió en exterior)

Segueix-me a Facebook: www.facebook.com/laiayllafoto

Reportatge Comunió

Tags: , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

Deixa un comentari

