Preboda a S’agaró amb els guanyadors del Sorteig de març!

Fa unes setmanes vaig trobar-me amb els guanyadors del Sorteig que vam fer a Laia Ylla Foto al mes de març.

La parella guanyadora van ser la Vero, l’Andrés i en Tro (el seu gos). Vam decidir fer un reportatge Preboda, doncs es casen el proper 27 de juliol.

El lloc escollit va ser el Camí de Ronda de S’agaró, un lloc especial per a ells i també per a mi. La llum d’aquella hora de la tarda, les casetes de la platja de S’agaró, el caminet que passa al costat del mar o la glorieta que tan m’agrada, van ser el l’escenari per les nostres fotos.

Vaig gaudir molt de la seva companyia (i també del seu amic que ens acompanyava amb tot l’atrezzo), i espero que us agradin la sessió!

Laia

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

Per a reportatges de casament: laiayllafoto@gmail.com

Segueix la nostra pàgina a Facebook: www.facebook.com/laiayllafoto

Preboda

Preboda

Preboda
Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Preboda

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

5 responses to “Preboda a S’agaró amb els guanyadors del Sorteig de març!”

  1. laiayllafoto says :

    laiayllafoto posted: “Fa unes setmanes vaig trobar-me amb els guanyadors del Sorteig que vam fer a Laia Ylla Foto al mes de mar.

    La parella guanyadora van ser la Vero, l’Andrs i en Tro (el seu gos). Vam decidir fer un reportatge Preboda, doncs es casen el proper 27 de jul”

  2. mercè says :

    El lloc preciós, les fotos magnifiques, felicitats

  3. Anna says :

    Quines fotos més maca Laia🙂

Deixa un comentari

