Esport a la platja en el Preboda de la Laia i en Sergi

La Laia i en Sergi es casen el proper 7 de setembre, i serà un plaer per a mi ser la  fotògrafa de casament d’aquesta parella tan espontània.

Sempre m’agrada personalitzar les sessions de fotos i quan vaig parlar amb la parella per a veure què podria ser el millor per ambientar la sessió Preboda, em van explicar que són uns apassionats de l’esport i la platja.

Així doncs, vam decidir quedar a la platja de Castelldefels quan el sol ja baixava i en Sergi es va encarregar de portar una mica d’atrezzo per a fer més divertida la sessió.

Hi havia de tot per triar, pilotes de volei, de futbol, pales de platja…així doncs vam anar utilitzant una mica de tot el que havien portar per a fer aquest reportatge de parella diferent, convertint-la en una sessió ben divertida.

És molt senzill estar còmode amb ells, i aquestes imatges tan fresques, crec que demostren com són i com s’ho van passar.

Espero que gaudiu de les imatges com jo vaig fer-ho fent-les.

Laia

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

Per a reportatges de casament: laiayllafoto@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/laiayllafoto
Twitter Instagram

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Laia Ylla Foto, preboda platja

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

2 responses to “Esport a la platja en el Preboda de la Laia i en Sergi”

  1. mercè says :

    La foto en blanc i negra a l’aigua molt encertada.

Deixa un comentari

