Un casament a l’aire lliure, la Jessica i en Laurent

Cops a la vida trobes persones amb les que tens com flaixos que et fan pensar que connectaràs, que alguna cosa us ha portat a trobar-vos, us ha passat mai? A mi em va passar amb aquesta parella de nuvis.

Ens va presentar una de les millors amigues de la núvia,  la data que havien triat per casar-se era la mateixa en la que jo feia el meu primer any de casada i en el moment d’entrar al bar on ens vam conèixer, sonava la cançó que la núvia havia triat per a la seva entrada a la cerimònia…semblava que els astres s’havien alineat…

El passat 31 d’agost la Jessica i en Laurent es donaven el sí a l’Ajuntament d’Abrera i vaig tenir el plaer de fer-li’s el reportatge de casament. De fet, ja els coneixeu, us els vaig presentar en el seu Preboda entre Bales de Palla.

Amb convidats de molts païssos diferents, aquests nuvis van triar fins l’últim detall, personalitzant cada racó de la seva boda i oferint als seus convidats el banquet a l’aire lliure en els jardins de Can Ollé de la Guàrdia. Pels curiosos, la núvia portava un vestit de la Sposa.

Vaig gaudir molt amb ells, compartint la seva alegria, mentre jo també celebrava un any de casada.

Per molts anys Jessica i Laurent!

Laia Ylla

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla-foto

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla

boda-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rural-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

boda-rustica-laia-ylla

 

 

Tags: , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

Deixa un comentari

