Contrallums de tardor amb la Sara

Experimentar amb el sol a l’hora que es va ponent, jugar amb els contrallums, reflexar la naturalitat de la persona que tinc davant de la càmera i fer que sigui ella mateixa, són algunes de les coses que defineixen les meves sessions.

En aquesta última, vaig comptar amb la presència de la guapíssima Sara, algú que conec molt bé, amb qui he compartit ja moltes vivències i amb qui abans de posar-me a disparar, ja sabia que el resultat de la sessió seria un èxit.

I el resultat, ha superat les expectatives.

Amb diferents canvis de roba i complements, amb plànols ben curts per poder captar la seva naturalitat, la Sara es mostra tal i com és davant la meva càmera. Fixeu-vos el joc que pot donar un barret, un coll alt amb el fred d’aquesta època de l’any.

Una dia de tardor que ens deixa aquestes imatges.

Ja em direu què us semblen.

Laia Ylla

Tenim nova web: www.laiayllafoto.com

Per a reportatges de boda, nadó, embaràs o books personalitzats: laiayllafoto@gmail.com

Facebook: www.facebook.com/laiayllafoto

Twitter Instagram

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

laia ylla foto

  

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

About laiayllafoto

No sé ben bé quan va començar la meva afició a la fotografia, potser se'm va encomanar de veure fer fotos des de petita al meu pare. Aquesta passió ha anat creixent cada vegada més, fins a poder-me dedicar a la fotografia. Sóc fotógrafa de casaments, embaràs i nadons i tot el que siguin coses boniques! Treballo personalitzant cada feina i deixant un trosset de mi en cada reportatge per tal que quan tingueu les fotos a les vostres mans ho noteu. Espero que el gaudiu veient les meves fotos tan com jo al fer-les. Per a reportatges personalitzats com els que trobareu en el blog podeu contactar amb mi: laiayllafoto@gmail.com També em trobareu a Facebook, Twitter i Instagram

10 responses to “Contrallums de tardor amb la Sara”

  1. Sara says :

    Crec que la naturalitat davant la càmara no és gens fàcil i depen al 100% del professional que fa les fotografies. En aquest cas ha estat simple, divertit, natural… Fas que una sessió de fotografies en un ambient tant senzill com pot ser al mig d’un bosc es converteixi en un gran record. Gràcies Laia! Salut!

  2. Meercè says :

    Jo vull una sessió com aquesta, però amb la condició de quedar tan espectacular com la teva model, ja se que es una mica (molt) difícil però una fotògrafa tan bona com tu segur que pot.

  3. josep says :

    Unas fotos i una model espectaculars

  4. Roser says :

    Moltes felicitats per les fotografies. He passejat una estona pel teu blog i de debò, són espectaculars. Que tinguis molts èxits!

  5. Ana Hg says :

    Ostres, se m’havia passat dir-te res d’aquestes fotos! Mira, millor al bloc, he pensat…

    M’agrada molt la calidesa de les fotos, l’hora aquest és tan especial. M’agraden especialment les que està ella jugant amb el barret i els guants.

    Enhorabona, són molt maques🙂

Deixa un comentari

